Grønhøjskolen: Åbent hus for 0. klasser - skolestart 2024

Har du et barn, der snart skal begynde i skole? Så tag med til åbent hus på Grønhøjskolen og bliv klogere på, hvad vi kan tilbyde.

Kære elever og forældre til kommende 0. klasse.

Mandag d. 2. oktober 2023 kl. 17.00-18.00

inviterer Grønhøjskolen til åbent hus i skole og SFO under overskriften: Hvad er en skoledag på Grønhøjskolen?

Vi begynder i indskolingens fællesrum - følg flagene.

I mindre grupper vil I herefter møde personale og se skolen, SFO, ude- og aktivitetsområder i den del af skolen, som eleverne møder, når de begynder på skolen enten til 1. marts i førskolen eller 1. august til skolestart.

Programmet er særligt tilrettelagt for elever i kommende 0. klasse med skolestart august 2024 og deres forældre, men andre interesserede er selvfølgelig også velkomne.

Tilmelding er ikke nødvendig.

Som afslutning på åbent hus vil vi være behjælpelige med indskrivning i skole og SFO - medbring blot MitID.

Vi glæder os til at se jer.

Personale og ledelse på Grønhøjskolen